tisdag 7 juli 2009

Ringar till napphållare säljes

Sedan jag bloggade om min första napphållare i höstas har jag fått många frågor vad det är för ring jag använder. Eftersom intresset för dessa ringar är så stort, så kommer jag nu att vara återförsäljare av dem!
Ringarna används runt nappen på en napphållare och är av livsmedelsgodkänt gummi.
Priser inkl porto: Utförsäljning
10 st - 60:-
20 st- 115:-
50 st - 250:-
Betalning sker i förskott till sygryns bankkonto
Om du vill köpa "napphållsringar", är det bara att maila till: sygryn@gmail.com . Ange hur många du vill köpa, samt namn och adress.

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej!
vad är det för strl på dessa?
samt tjocklek?

Retro Elephant sa...

Oj vad kul! En sådan beställning får jag nog göra snart!

//Lina

sygryn sa...

Anonym: Diametern är 22,3 mm, och tjockleken på ringen är 3mm. Den är mjuk och formbar.

Retro Elefhant: Välkommen att beställa!

Anna, Tvillingtand sa...

Du kommer att sälja massor! Det är ju så smidigt när man får hem det man vill ha i brevlådan =)

Anonym sa...

Hej! Är det 22,3 mm på inner diametern, elelr ytter diametern? =)